zondag 2 juni 2013

Wie ben ik?

Ik ben Jette Mes, mijn ouder hebben mij deze naam op 18 december 1998 gegeven in 's-Hertogenbosch, de stad waar ik nog steeds met veel plezier woon. bijna 2 jaar later in augustus 2000 kreeg ik  zusje;, Margriet. En weer 4 jaar later, in november 2004 kreeg ik er ook nog een lief broertje bij; Jan. Als je een beetje goed kan rekenen, dan weet je nu dat ik 14 jaar ben en een zusje van 12 en een broertje van 8 jaar heb. 



Wat valt er nog meer te vertellen. Uhm.. Ik zit in 2VWO van het Sint-Janslyceum in den bosch en ik heb het hier prima naar mijn zin (wat ook wel moet, want als alles goed gaat moet ik nog n jaar of 4). Ik wissel zo'n beetje dagelijks van hobby doordat ik ontzettend veel leuk vind, van zwemmen tot tekenen en van tuinieren tot oppassen. Ik woon in Oud-Empel, op de dijk met heerlijk veel natuur en nét iets buiten het centrum met alle gemakken van de stad binnen handbereik, twee huizen dus, doordat  mijn ouders gescheiden zijn. Helaas pindakaas, ik heb een hele lieve papa en een hele lieve mama, mét een hele lieve vriend. Dus ik vind het allemaal wel prima. 

(wat stom om dit van mezelf te gaan zeggen)Mensen zouden mij denk ik omschrijven als:


​enthousiast, leergierig, behulpzaam, creatief, eigenzinnig, ambitieus nadenkend, sarcastisch en soms heel soms een beetje gek.


​O ja en als je in mij tegen komt in den bosch of op het Sint-Jans, dan is de kans groot dat je me ziet lopen met mijn hoofd in de wolken en met een roze bril op mijn neus.  Dat komt doordat ik héél erg blij ben, omdat ik deze zomer op expeditie ga naar Uganda!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten