dinsdag 4 juni 2013

Iedereen leest het Brabants Dagblad !?

Afgelopen vrijdag stond ik in het Brabants Dagblad met een interview over mijn reis én een foto. Allemaal heel leuk en aardig geïnterviewd worden, professionele fotograaf en honderduit praten over Uganda. Maar ik was me er geen seconde van bewust, dat zo ontzettend veel mensen het Brabants Dagblad lezen.





Het begon deze vrijdagochtend  (toen ik het artikel zelf nog niet eens gelezen had) al met ontzettend veel reacties op school, docenten en leerlingen. Sommige wisten (wonder boven wonder want ik praat over niks anders) nog niet dat ik naar Uganda ga, dus die waren helemaal verrast en vroegen me de oren van het hoofd. Leuk!
En opa vertelde dat hij in zijn stamcafé 'het veulen' zo veel vragen kreeg. 'Jette Mes, is dat familie' trots als mijn opa is vertelde hij dan dat dat zijn kleindochter is!
En gisteravond was er bij mij thuis een feestje voor mijn vaders verjaardag. En tja ik had het kunnen weten, opa toverde het krantenknipsel uit zijn zak en deze ging de hele kamer door. Al die leuke reacties! Wauw! Ik vind het echt geweldig. En ik krijg door al dat gepraat over mijn expeditie en Uganda steeds meer zin in 'de grote dag' en dat verbaast me, want ik dacht vorige week toch echt dat ik er nooit nog meer zin in zou kunnen hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten